10 things..

10 saker som ni kanske inte visste om Vera:

1. Vera föredrar att galoppera framför de andra gångarterna, helst ska det gå fort.
2. Vera är snäll, men när hon inte får som hon vill kan hon bli riktigt hemsk.
3. Vera var bara inriden när jag köpte henne. Minsta lilla rörelse på sidan var full fart framåt, minsta lilla tygeltag var tvärstopp.
4. Vera har startat premielopp 1 gång och tycker att trav var ganska kul. Dock så tog hon galopp när det passade henne..
5.
Vera var helt sjukt fet när jag köpte henne
6. Vera är positiv till arbete och tycker att det är jättekul att lära sig nya saker.
7. Vera har hoppat 110cm (!!)
8. Vera har väldigt svårt för högergaloppen, hon tar hellre vänster och byter till höger
9. Vera håller på att lära sig skänkelvikningar.
10. Vera har en hel del med självförtroende och man får veta exakt när hon tycker att man har gjort något fel. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv.Hehe, ja det är alltid lika roligt varje vår när det ska bort några ton hår från varje häst! ;D

2011-04-13 @ 18:13:35
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: Amanda Özek

Hej ;) Såg att du kommentarat min norsvsensk på teamsls blogg. Jag har tyvärr ingen blogg men finns på bilddagboken :) Där heter jag mandiis. ! :D

2011-04-13 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0