Ännu en tårta..

Red ner till gummiflisen där man träffade Camilla och sin kallblodtravare Dacke.  Moa gicke n promenad med Gadd med mig när. Vera var extremt taggad och ville nästan för mycket så det slutade med att hon bara sprang omkring och försökte göra allt hon kunde på en och samma gång. Slutade med att hon ställde sig på bakbenen och drog världens bockserie. Som tur var så var vi ensamma då..

Sen efter ett tag så började hon söka sig neråt och arbeta på rätt okey. Testade även att galoppera idag. Hon fick börja med vänster och ponnyn blev ju inte lite glad då. 3 galoppsprång sen var jag nere på marken. :P Lyckades dock klamra mig fast i nån millisekund så jag landade på fötterna/knäna. Hoppade upp igen och og en till vänstergalopp, då fick jag hålla henne från att bocka då hon vart så glad.

Så glad över att få galoppera att hon till och med tog höger utan protester! :O wow, hon gillar verkligen att galoppera. Lång och låg form, sen skrittade vi hem. Mysig ridtur, blir nog bara skritt imorn. Lilla porslinsponnyn där då. höhö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0