blabla

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?: sundsvalls ridklubb
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: de som jag har tränat för privat
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Alice
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: 07/08 typ..
5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Uhm, bra fråga!

Dressyr:
1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: jag har ingen aning. Har ridit hästar som är utbildad på MSV nivå. Ponnys på FEI 
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Alice
3. Vad är det svåraste program du ridit?: L:A 6
4. Vad tävlar du för klasser?: med Vera LC/LB. Annars L:A eller så högt hästen kan gå
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: Har inte tävlat nått i år
Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Alice, eller. Jag vet inte xD
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Botilda skulle jag tro. 80cm stilhoppning. Vann!'
3. Vad tävlar du för klasser?: Tävlar inte hoppning
4. Vad har du tagit för placeringar i år?: inga alls :D
5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?:  svår fråga. Finns några som är mysiga
Häst: 
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Tindra
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Tindra eller Vera
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: en shettis som mina kusiner hade för en massa år sen
4. Vem är den största hästen du ridit?: Vet inte riktigt vad den hette
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: Tog inte grönt kort på nån häst
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Max, shit. En jäkla massa år sedan x'D
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Manne, 30cm. hahah, jag var typ 8..
8. Vem är den häst du tog din första placering med?: det minns jag inte. Nån ridskolehäst var det iaf
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Botilda i Åby
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: olika. Beror på hur seriöst lagen har varit?

Antingen eller:

Häst - Ponny
Dressyr
- Hoppning
Utomhus tävling - Inomhus tävling
Satsa för seger - Fisrida
Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar
- Chaps
Spilta - Box
Spån - Halm
Räcke - Oxer
Kompisar i hagen - Ensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0