Blev en genomkörare

Red på nya banan och red igenom Vera och pressade henne. Inga protester och hon gick rent och ovanligt bra. Så antagligen så är det inget men jag har ju varit (och är) lite paranoid. För skulle hon bli halt igen så är det kört kört kört. Men verkar ha turen på min sida, ta i trä. Hon gick klockrent och inte det minsta kändes konstigt.

Ska rida mycket volter och sånt idag också. Så känner jag igenom henne igen för att se så det verkligen inte är nått. Och som jag har sagt mååånga gånger. Är det nått så blir det veterinären på en gång. Ingen tvekan om saken. Men verkar ju inte va nått, men ska kolla igenom bara för att. ;) Antagligen så är hon helt ren och då ska vi ringa ET som får komma förbi och kika igenom henne.

Just nu verkar framtiden ljus iallafall. Har även fått svar på annonsen om min sadel. Båda 2 vill byta min sadel mot deras. En av dom har en sjukt snygg handsydd från england. Dock så vet jag inte om den är brun eller svart. Den skulle nog passa Vera bra. Har inte riktigt koll på det märket, men ack så snygg den är! Blir väl så att jag skickar iväg min globus och hon sin Sankey dressage så får båda testa så att dem passar hästarna. Jag saknar att ha en sadel att rida i!

 <-- Sankey dressage


<-- Cavaletti dressage


Kommentarer
Postat av: Carro

skönt! kan ju ha varit n sträckning eller vad som helst som kändes av sist :)

2011-04-25 @ 23:07:58
URL: http://sartorius.blogg.se/
Postat av: camilla

SV: Tack :D ibland såå är han duktig XD

2011-04-28 @ 14:14:31
URL: http://milleruddan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt Schockemöhle-schabrak i valfri färg och modell! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget genom att svara på frågan så är du med i lottningen!



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/may/vinn-ett-schockemohle-schabrak.html

2011-05-09 @ 10:54:45
Postat av: Elle

Hej! Vilket stall står du i och hur hög är stallhyran? :)

2011-10-21 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0