BUP

Var hos BUP igen igår. Tycker att det är helt okej att gå dit faktiskt. Får inte ångest av att prata med han som jag pratar med nu. Förut så höll jag tyst just för att jag fick ångest om jag sa nått. Men nu så, jag kanske börjar bana åt rätt håll igen? I hope so.

Ska dit igen om 2 veckor. Mitt på påsklovet. Menmen, är ju inte tvingad att gå dit. Men jag vill nog göra det :) Hihi, ibland måste man ju vara duktig också. HISSAR nog BUP. Redan efter 3 veckor så fick jag börja gå regelbundet. Vilket jag tycker är jättebra. Dom tar seriöst på ens problem och försöker göra det bästa för att reda ut dom.




Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är okänd (: från holland

2011-04-13 @ 13:20:05
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0