Dag 1: Presentera dig och din häst

Mig: Jag heter Lovis, är 15 år och bor i sundsvall. Jag har en foderponny som heter Tibbe som står uppstallad på Stall kungsgården i selånger. Förutom att vara i stallet så älskar jag att sjunga, ja, musik i allmänhet. Jag kan tyvärr inte spela något annat än blockflöjt, men jag vill gärna lära mig piano och gitarr. Jag gillar att vara med kompisar och gå ut och ha kul! :) I övrigt är jag en pratig och frammåt person som gillar att träffa männiksor.

Tibbe: Tibbe är en korsningsponny (arab,fjording,islandshäst) f.2003. Han är 137,5 i mkh. Tibbe är en sån där typisk ponny. Alltid pigg och glad, fullkomligt älskar mat. Han älskar uppmärksamhet och att stå i centrum. När man rider är han pigg och busig och backar aldrig för en härlig galopp på en äng eller en mysig skrittur i skogen. Han gillar att hoppa, och även dressyr nu för tiden. Utb mässigt ligger vi på ungefär L:B/L:B. Han är en pigg och känslig kille som alltid är glad och vill gärna att alla andra också ska vara det.  Visst ibland hittar han på lite väl mycket bus, men han har hjärtat på rätta stället och det är det som räknas! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0