God morgon!

Hejsan!

Uhm, jag börjar nu
. Borde ha duschat och varit på skolan.. blargh, måste pallra mig dit. (aka ringer pappa och ber om skjuts) Idag tror jag att jag ska testa vara med Vera i ridhuset. Tyckte hon rörde sig lite skumt efter ett tag i traven i ridhuset. Måste testa så inget är fel. För ute markerar hon inte..

Kan ju vara så att hon bara markerar på böjt spår. Hoppas att hon inte markerar alls idag. Då blir det facepalm. -.-' Men det jag sa till pappa. Då får hon vila hela sommaren, kanske året ut. Fast, vill ta föl på henne. Hihi. Näe, nu ska vi tänka att hon inte markerar. Trots allt så behöver hon ju inte markera nånting även på böjt spår. :) Ska pressa henne lite idag med trav på volter, serpentiner och sånt så man får en klar bild.

Men nu måste jag verkligen skynda mig. Issa fyller år idag så måste till skolan och gratta henne! Tjarå! :D

dagens låt; The Pretty Reckless – Just Tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0