Godmorgon

Det har varit lite dåligt update från min sida. Sorry.. Men mitt liv leker, skuttar runt och är gladare än nånsin. allt bara flyter på. Är i ett lyckorus! Livet är underbart, just exakt nu :love:  Finns så många olika anledningar till att det är så. Det enda som gnager mig är att Lovis inte verkar va sådär jätteglad. Måste försöka prata med henne i stallet idag.

Dagens låt; My Chemical Romance – Na Na Na [Na Na Na Na Na Na Na Na Na]

Somsagt, livet leker och är U-N-D-E-R-B-A-R-T. Ren lycka just nu :D Självförtroendet på topp, Vera kan trava någorlunda normala sträckor nu, jag har en awesome pojkvän, skolan flyter på, ska ner och hälsa på Lisa snart. Får en ny mobil idag och aah. Livet är awesome *_*

 En lagomt normal bild på Folke, höhö


Kommentarer
Postat av: Moa

Tova!!! Är du tsm med Folke? :D

2011-04-01 @ 08:05:23
URL: http://moaochgadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0