humhum

Läste på Jossan´s blogg (minfux) där det var frågan om man ska ha vitt på tävling. Många tycker ju att man såklart ska ha vitt, snyggt och stilrent. Men det finns väl inga måsten på att man måste ha vitt schabrak och att man måste ha vita ridbyxor? De flesta tyckte inte heller att man skulle vara alltför färgglad i hoppningen.

Jag har använder mig i princip bara att färgglada färger. Annars kan det vara. Sen blir jag ju en färgklick på dressyren/hoppningen. Varesig jag vill det eller ej. Jag menar, mitt hår lyser verkligen i solen. Busted(?) Skulle jag hopptävla, så skulle Vera få vara färgglad. Det är hon i och försig i vanliga fall också. Jag gillar färger, starka klara färger. Det är fint.

Men vad tycker ni, får man vara färgglad eller måste man hålla sig till det strikt stilrena? :)


Kommentarer
Postat av: malin

SV:haha tack tack :) Jo fälttävlan är en ganska tuff sport :P

2011-04-09 @ 10:29:55
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0