hurtig chey

Hade simning idag på skolan, gick ändå relativt bra, fick inte såååå mycket panik iaf när hanna skulle "rädda" mig (vi hade livräddningsprov).

Efter en jääävulskt lång och tråkig mattelektion åkte jag hem och gjorde  varma mackor. Taco sås och ost = REKOMENDERAS! Men jag tappade den ena på golvet, så det blev inte så mycket till fika 8) sen CYKLADE jag till stallet. Det gick sådär i skogen dock... hehe. Men det var skönt, jag orkade hela vägen oxå.

I stallet gick jag en promenad med Tibbe. Han kunde dock inte skritta ett enda steg och busade lite för mycket, så jag longerade av honom i typ 20 min efteråt. Fast jag måste säga att han är bra söt när han blåser upp sig med svansen på ryggen. lill hingsten <3

Imorrn ska vi longera på gummiflisen, så han får jobba lite. Iaf så verkar han ok nu, som han håller på så verkar han inte lida iaf..! x)

Men asså det värsta är.. Jag känner inget ridsug??? Jag tycker att det är lika roligt och mysigt att mysa i stallet och gå promenader/jobba från marken som att rida :) Haha knas :P Jaa, Tibbe bryr sig väl knappast.

Jag cyklade inte hem för det tog lite längre tid än jag tänkt att promenera med ponnyn *host host*.

//Lovis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0