I wish I could do better things

Senast när jag var i skolan, lol, det var i måndags.. Men iallafall så en konversation mellan mig och Issa.

Issa: Det borde vara så kul och coolt att vara dig!
Jag: Jaså? o.O Hur menar du då? ._.
Issa: Jamen, du gör ju alltid som du vill. Spelar ju ingen roll om dina föräldrar blir arga eller så. Du gör precis vad du vill :D 
Jag: aha..? :S
Issa: Mitt liv vore mycket roligare om jag vore dig! :D
Jag: Asså, det är inte så kul att vara mig.. ;_;
Issa: Jomen, du gör ju alltid som du vill? Då borde du alltid ha roligt  :)
Jag: Men de saker som jag gör är inte roliga på nått sätt. Tro mig, håll dig till den du är. Det är bättre så :)

*tystsnad*

Issa: såå..skulle spela låten då?



random sak bara. Nu ska jag äta popcorn och chokladsås. Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0