Jag borde sova nu..

Öhm, är vaken alldeles för sent. Igen?! Gaah, sov unge..


The stars lean down to kiss you and I lie awake and miss you.
Pour me a heavy dose of atmosphere. Cause I'll doze off safe and soundly but I'll miss your arms around me.
I'll watch the night turn light-blue but it's not the same without you. Because it takes two to whisper quietly. The silence isn't so bad til I look at my hands and feel sad.
Cause the spaces between my fingers are right where yours fit perfectly.


Ja, jag saknar Folke. Sitter och lyssnar på musik som inte gör saken bättre ._.  Men fin musik är det. Urw, kommer inte orkar gå till skolan eller göra nått vettigt om jag inte somnar snart.. Jäklar i taket, klockan är över 4 D: Uhm, ska nog försöka sova en aning.. :(


Magnus Weideskog – Desperat
Magnus Weideskog – Somna bredvid dig
Magnus Weideskog – Så länge du är min
Magnus Weideskog – Om du lovar mig



Owl City – Vanilla Twilight
Kent – Hur Jag Fick Dig Att Älska Mig
Vapnet – Kalla Mig
Yellowcard – Only One
Yellowcard – Breathing
Kent – Utan dina andetag
Kent – Det finns inga ord

Kent – Chans
Kent – Om du var här
Feist – 1234
3 Doors Down – Be Like That
Kent – Dom Som Försvann
3 Doors Down – Here Without You
Mest – I Melt With You

Mest – Kiss Me, Kill Me
3 Doors Down – Kryptonite
Lars Winnerbäck – Kom ihåg mig
Kent – Kräm (så nära får ingen gå)


uhm, aah. En massa låtar helt enkelt :P Näe, nu blir det sängen för min del. Godnatt/gor morgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0