Mina benskydd!!


Tibbe har inte ömmat i ryggen på flera dagar nu, så idag skrittade vi ut en sväng med helena och Zebb. Vi skrittade nedre bara.

Vid framhoppningen så såg jag ett par bakskydd som hade tinat fram och då kom jag på att jag tappade mina bakskydd där i vintras när jag och tibbe pölsade djupsnö, så vi gick in och tittade runt lite och visst, där låg mina benskydd! Så jag hoppade av och tog på tibbe som och sen red vi vidare haha :D

Jag tyckte tibbe kändes härlig idag. antingen så är det för att jag inte har ridit han på ett tag, eller så behövde han vila. Han skrittade genom hela kroppen och jobbade jättebra med ryggen :)

Nu i efterhand så tror jag inte att det hade gjort nåt om jag hade fortsatt ridit barbacka på honom eftersom det förmodligen var sadeln som skapade spänningar i ryggen på honom, men jag tror ändå det var braatt jag inte ridit på ett tag :)

Så snart allt torkat upp någprlunda ska jag sätta mig och försöka knåpa ihop ett litet träningsprogram som jag inte kommer följa :) Jag tycker det är skitkul att knåpa ihop men jag följer dom aldrig x)

Efter stallet åkte jag och mamma till helena och tittade på hennes får, ååååååh det lilla lammet!! <3 Får är inte så klipska, två av dom försökte gå ut samtidigt och fastnade nästan haha :'D

nu ska jag äta chips och dipp och så ska jag färga håreet roooosa på tova. :)

//Lovis

Kommentarer
Postat av: Helena

HAHAHAHA.... Även att en del av dom ser galna ut... =)

2011-04-16 @ 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0