Vi hade iaf tur med vädret

åååh shit vilken dag... Var så jäkla trött, somnade på sista lektionen. Jag och tova skulle rida ut barbacka i det fina vårvädret och mysa men.. SÅ mysigt var det inte. Helena hängde med, först och främst.. -.- haha skämta <3

nämen, först mötte vi en travhäst och Z & V gick bara förbi men tibbe gjorde såklart en scen och vände och galopperade åt andra hållet.... han som inte ens är rädd för travisar. Det knäcktes nånting i ryggen när han slängde sig så jag har ont i ryggen nu... :(

sen mötte vi typ 1000000000000000 personbilar, travhästen igen, en cross 2 gånger... jag som trodde mellanvägen var en lugn väg??? :O och jag och tova satt barbacka. Sen så tyckte Zeb att det skulle vara skojjigt att slänga sig ner i diket en gång oxå???

tillslut så mötte vi en mjölkbil. Tibbe har träffat den förut så jag gick först och dethade gått bra om inte Zeb & Vera skulle blivit oroliga. Då hängde tibbe på. sådär fortsatte det. Så ja.. Döm själva, hur MYSIG verkade turen vara????
aja jag tänker inte rida på mellanvägen igen på ett bra tag... -.-


//Lovis


Kommentarer
Postat av: Helena

Om ni vill rida själva/ ensamma så säg till, jag tar inte illa upp,tvärtom ,jag förstår då jag är sån person som ibland vill bara vara med hästen & inte ta hänsyn till sällskap. Idag blir det iaf en tur ensam, & jag ska nog ta mink eller mellanvägen trots den pissiga turen igår..;)

2011-04-05 @ 14:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0