Wiie

Red Mellanvägen med Maja och Zalle igår. Vera var pigg men arbetade på superbra. På hemvägen fick hon till några fina ökningar i traven. Blev även 2 stycken galopper. I galoppen fick jag en mycket glad och busig ponny, hon bockade och busade lite. Men jag höll mig kvar! ;) Tror att vilan hon fick med skadan och sne den långsamma uppbygnaden var precis vad hon behövde. Såhär fin har hon inte varit att rida förut. Inte lika hoppig heller men..

Galoppen var underbart rund och fin. Men jäkligt krafftfull, men kände verkligen hur hon tog i. Och då hade vi egentligen en relativt lugn galopp. Stolt över min lilla tjej som börjar visa gångarterna nu, dom är inte särskilt markbundna. :P Hennes galopp i mitt hjärta, hihi. Hon orkar även hålla ihop sig bättre i galoppen. Duktig tjej :)

Känns som att vi verkligen är påväg nåstans nu. Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0