Allmän uppdatering

Hahaha, jag är inne i nån period där jag är fullständigt överlycklig. Till och med när Vera inte går att stanna så skrattar jag åt henne? Ska berätta om min avramling i nästa inlägg.. Då kan Lovis ha nått att skratta åt! ;)
Jag kanske får baka muffins till henen igen, då blev hon glad. (och smulade ner halva golvet när hon proppade in en hel muffin i munnen)

Meeen jag älskar henne ändå. Även fast hon är inne i en emo period och smular muffins. Och med tanke på att hon inte slog ihjäl mig när jag laddade upp bilderna på henne och Vera, hihi..

Det är morgon nu, borde gå till bussen. Men sitter vid datan och lär komma nån timma försent. Eller så, får se om jag hittar nån som vill skjutsa mig. Frö det är -23 ute. Då går INTE jag till bussen :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0