BILDBOMB *Utveckling 2008-2011

En läsare önskade ett inlägg med bilder från 2008 (när jag fick Tibbe) tills nu, 2011 för att kunna se våran utveckling.

So, here it is :)
__________________________________________________________________________________________

Vintern 2008-2009:


Nov 2008

Exteriör vintern 2008
____________________________________________________________________________________________

Våren 2009:




__________________________________________________________________________________________

Sommaren 2009:





____________________________________________________________________________________________

Hösten 2009




____________________________________________
Exteriör sept 2009
_____________________________________________________________________________

Vintern 2009-2010




Jan 2010: Det var nu vi började komma någon stans i dressyren.

_______________________________________________________________________________________

Våren 2010 (OBS! Dåliga bilder härifrån) Vi hade en liten svacka här på våren.


'


Exteriör Mars-april 2010
______________________________________________________________________________

Sommaren 2010


5e juni (min födelsedag :P) Dressyrträning på SRK




Hoppträning hemma. ca 1m

Exteriör sommaren 2010 (Haha Jag vet!! Detta var under sommarvilan då han hade gått på bete 2 veckor dygnet runt...)
_________________________________________________________________________________

Hösten 2010 (flyttade till Stall Kungsgården den 6e september, med ridavstånd till SRK)





Har tyvärr ingen bild från hoppningen hösten 2010. Vi hade flyttat ifrån Kameran haha x)
_____________________________________________________________________________________________

Vintern 2010-2011








Exteriör jan 2011
_________________________________________________________________________________________

Så :) Jag hoppas du blev nöjd med det här. Om du tycker att det saknas något, säg till :)











Kommentarer
Postat av: Hanna

Wow! vilken skillnad från första bilden till sista! :D Han har blivit mycket mycket finare :)Speciellt bakdelen, den är mycket biffigare nu.



Sv; Precis, så tänker jag också. Det bra med den här sadeln att man kan ändra den på olika sätt så att den ska passa hästen. Jag har dock inte så mycket erfarenhet av hur en sådan sadel fungerar, men jag får väl pröva mig fram och ser hur den är. :)

2011-02-14 @ 15:22:27
URL: http://hannamellberg.blogg.se/
Postat av: Moa

Han har blivit mycket finare! :D Både i kroppen och när du rider/hoppar :) Du har gjort ett jättebra jobb ;)

2011-02-15 @ 10:21:28
URL: http://moaochgadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0