Blurgh

Har varit otroligt dålig uppdatering här, inte bra.  Blev vila idag för Vera pga attd et är snöstorm. Jag blev omkullblåst i Vera´s hage. Hahahaha, sydn att ingen filmade det! xD

Onsdag- Blev dubbla ridturer. Först var jag ute i ca 40 min. Skritt, lite trav och 1 galopp. Red mycket halter, halvhalter och att hon ska lyssna. Gcik förvånansvärt bra. Gick som att hon aldrig har gjort nått annat. (lite chockad må jag säga) Dutkig häst som inte ville in i stallet igen, men jag fick lite tråkigt eftersom det var så mörkt och jag vågade mig inte in i skogen.. xD  Sen kom Anna till stallet och undrade om jag ville hänga med ut. Och eftersom jag bara hade hunnit tagit av tränset så följde vi med ut och var ute i ca 40min igen. Bara skritt denna gång. Ganska kravlöst :)

så sammanlagt 1 h 20 minuters ridtur xD Men Vera var glad och pigg, så hon verkar inte direkt ha mått dåligt av det ;)

Torsdag- Vila :)


//Tova


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

sv: Tacktack :)

2011-02-11 @ 07:48:57
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: LINA

SV: tack

2011-02-11 @ 09:38:15
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0