Jadu

lalalalala dåliga tankar.... 

I's okay to be angry and never let go
it only get's harder the more that you know
when you're alone and no ones around
you know that I'll catch you when you're falling down
___________________________________________________________________________________________

 Ja, tbx till min dag. vakna. äta frukost. missa bussen. tråkig skola. dålig show. missa bussen. navet. missa bussen. äta och bli tjock. longera. äta gurka. datorn. klappa katten. skita i att plugga till spanskan. sova.

min dag. från början till slut.

Starla gillade longeringen igen. hon studsade till några gånger haha sötisen :')

Aaaah ge mig en tvångströja eller några anti-depp...? Vill att livet ska va lätt och lekfullt, som när man va liten.. Men livet är aldrig lätt. Men jag vet, att hur många gånger jag än skulle välja, så skulle jag göra samma val. Me, you, us. Without you the problems would be solved, but then it wouldn't be an us.

Ja, jag har typ 3 a4 med sånna citat som jag kommer på när jag är deprimerad -.- Så i princip alla random citat, mestadels på eng har jag skrivit...
Shit tova, kom och lys upp bloggen lite, annars måste jag nog döpa om den snart haha xD









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0