Jag och Lovis lyckas. Not!

Skulle rida iväg klockan 6, slutade med att vi red iväg 8. Ridhusen var låsta, hittade Lisa som hade nyckel dit. Jag och Lovis = YAAAY! Tibbe lekte nånting wb rodeohäst? Vera skötte sig bra, älskar fullcheek bettet! *_*  Fick till 2 högergaloppfattningar. Såå stolt över mitt troll! :D Dock så gick det fort som f*n, sen när jag skulle svänga blev hon sur? Och bockade.. xD Hahaha, första gången hon bockar med mig. Weirdo <3

Jag tappade balansen då jag inte riktigt var beredd på det. Sen började jag asgarva åt henne och klappade på henne. För hon höll en fin galopp iaf! ;) Ganska nöjd över mig tjej. Dock lite ledsen över att när hon arbetar i form, så såg jag hur det såg ut i spegeln.. Eh, inte så som jag trodde att det var om man säger så <//3 Känns bättre än vad det ser ut >_< Jaja, hon arbetar ju rätt iallafall, sen får formen bli bättre med tiden :)

Hon var mjuk och sammarbetsvillig, mysig och duktig häst. Man märkte att hon har mer muskler sen senast vi var i ridhuset. Nu arbetade hon på riktigt, inte bara sprang runt som nån jäkla dåre :P Så glad över dagens ridtur (Y) Var ute i 1 timme och 15 min typ :)


Bild när hon nyss hade kommit. Hade väl varit hos mig i några dagar. Kolla baar vilken TJOCKIS! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0