Just my luck?!

Usch, skolkade igår med Lovis. Ehuehu.. Iallafall så när vi väntar på bussen från Lovis ner till navet. Så kommer det 2 människor som började intervjua och skulle fota personerna bredvid oss. Men dom ville inte vara med i tidningen. Såklart går dom då fram till mig, som vänder mig bort och tänker "nejnejnejnej" Då hör man att kamerasnubben säger "Men ni då tjejer, ni vill väl vara med?"

Och jag blev den utsatta. Haha, är med i det där 5 frågor tror jag. Ojoj, hängde knappt med i vad han frågade och har ingen aning om vad jag svarade. Men idiotiskt lät det >.<

Varför blir jag alltid med i tidningar/tv/radio när jag gör nånting dumt?! Senast jag var med i tv så syns jag i bakgrunden (jag visste inte ens om att nån filmade) och då hoppade jag runt och såg allmänt störd ut? Pappa märkte dte när han kollade på nyheterna, så dom hade gjort värsta seriösa grejen där, och så ser man en överdrivet flummig mig i bakgrunden.. *suck*

Jaja, jag har ju synts iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, ja, jag såg dig i tidningen i morse ;)

2011-02-23 @ 11:25:22
URL: http://moaochgadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0