Lugna fina tibbe :)

Idag som sagt så red jag och helena mellanvägen. Tibbe var som han var häromdagen då jag red med maja. Han ar pigg men LYDIG. Idag sparkade han bakut 3 gånger, men första gången var det för att han inte fick fatta högergalopp när han skulle fatta vänster och andra gången för att han hade faktiskt stått still i 20 sekunder??

Iaf så galopperade han jättesamlat! I slutet hände det knasigaste! HAN jobbade. Jag jobbade honom inte, utan HAN jobbade av sig själv??? *happyface* :'D

Asså det har nog aldrig hänt förut. Han jobbar i regel inte om jag inte tvingar honom :P Men nu var han så lugn i huvet att han bara sökte sig neråt och vips så jobbade hen på :D:D Sötponnin!

Hoppas han tänker vara såhär duktig ett tag nu, för JAG behöver det, efter allt som hänt den senaste tiden :X

//Lovis

Kommentarer
Postat av: Frida

sv; förstår de, men de lär ta ett tag eftersom det är 130 stycken och värsta prov veckan nu.. xD

2011-02-06 @ 22:56:30
URL: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0