Min tur

att blir sjuk då. Nu är jag faktiskt SJUK, folka anklagar mig för att skolka, rätt irriterande. Visst på den senaste tiden har jag varit hemma mycket, men det beror på andra anledningar än skolk kan jag säga.

Båda 2 fick vila idag. Kände mig allmänt virrig och höll på att däcka påväg till stallet hehe :P Fick kycklingsallad och godis och halstabletter när jag kom hem, mumma :D

När vi skulle köpa godis på ica fick jag en sån här "jag vill inte vara stor känsla" och blev så himla sugen på en  sån här Tom & Jerry påse... Så jag fick en (A) Det är ok att vara liten ibland.

Just sett på Vampire Diaries, ska nog snart sova. Har fullt upp hela helgen, dålig tidpunkt att bli sjuk. Lör- Marita ska rida starla, jag måste ev rida tibbe 2 pass (ett med henne, ett ensam för det lär ju bli väldigt lungt). Sön- Hoppträning och ev ridning på starla, beroende på hur det går imorrn.

Glöm inte frågestunden heller, haha dött på den fronten xD

So long, ska väl kolla lite JB news, sen sooova -.-



//Lovis


Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Ska försöka trots febern..:)<3



Klart det är okej att va liten ibland! ;)

2011-02-26 @ 10:48:54
URL: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0