Still a cutie

Tränade igen med starla. Ville egentligen rida för att se ifall träningen gett resultat även när jag sitter på, men ville inte gå för fort fram då det behövs så lite för att förstöra allt. Förtroendet hon har fått för mig nu är fortfarande (såklart) så skört att om det händer något så är vi tillbaka på ruta 1 igen. Nä, idag kändes det bättre att jobba en gång för mycket.

Hon busade och bockade idag när jag longerade haha, hon gillar det verkligen. Sen gick vi på en liten promenad, och hon var snäll. Hon försökte slicka på snön hela tiden haha :P Gjorde i ordning henne i boxen idag också. Hon la till ett suröra en gång, men jag behövde bara titta på henne så kollade hon på mig typ som: "Vad? Jag skulle väl aaaaldrig bitas..?" (A) Det skulle hon nog aldrig heller, men hon gillar att skrämmas.

Iaf så var hon duktig idag. Jo förässten. När man tar in henne så brukar hon alltid vilja gå en omväg "runt" parkeringen istället för att gå tvärs över, men idag gick hon med på att följa med mig tvärs över och gick dessutom på insidan om mig. :) She trusts me :') Haha marken försvann inte under hovarna på henne heller.

Min lilla starla :) Imorrn ska vi klättra till masten några gånger om det inte är för kallt. Tibbe ska skritta i 2 timmar, bygger bra muskler och kondition. Nån som vill följa med och skritta i 2 tim?? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0