The daily update

Idag skulle jag egentligen rida/motionera båda, men jag hann med... INGEN! Det tog över en timme att mocka åt dom, SKÄMTAR INTE!! tibbe hade trampat snder/spridit ute allt sitt bajs ver hela boxen och starla hade pissar och skitit precis överallt... Brukar ta max 20 min för båda...
Starla testade hur starka dom nya kedjorna är idag.. Dom klarade inte testet. Dom hade vi väl haft i..? 4 dagar?? hon hängde sig helt enkelt i dom och POFF så var hon lös.. xD
Tibbe har blivit en riktig jäkel. Fick höra så snällt idag att "tibbe har varit dum ända sen första gången jag tog ut honom. Båda dina hästar är dumma, alla andra går som ljus." jag svarade lika snällt att "när jag håller i grimskaftet går dom som ljus, det är förmodligen dig dom inte respekterar." Det är ju bra om man säger till om hästen är dum, men väntar väl inte i ett halvår?!?!?! :@
Så nu ska jag skriva en lapp på både Tibbes och Starlas box EXAKT hur man ska göra då man leder dom. och äver understryka att dom ska ledas EN & EN.... Fan idiotiskt att ta dom 2 och 2.. Har flera exempel på saker som kan gå snett och som med stor sannolikhet också GÖR det....
//Lovis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0