Tibbe tub tub

Idag fick tibbe skritta, eftersom vi hoppade igår. Rammlade föressten av, så det blir tårta nån dag 8) Det var varken mitt eller tibbes fel, en häst slängde sig ut framför hindret när vi hoppade, så tibbe var tvungen att slänga sig undan precis i landningen. Liiite svårt att sitta kvar då, fast jag var nära :P

Red bort mot mink. Tibbe kom ihåg att det var "farligt" vid kossorna förra gången så idag testade han att få gå hem, han är inte dum eller ;) Jag vann iaf, kom på en ny taktik. Det slutade iaf med att han travade förbi hela skiten, aja bara han går förbi så kvittar det i vilken gångart han gör det.

Han var väldigt lugn idag, skrittade på med bjudning men han taktade inte såå mycket på vägen hem :)

Finns väl inte så mycket att säga, en helt vanlig skritt tur i skymmningen :)


vååååååår..... Ridning på bar mark...

//Lovis

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det blir tårta innan nästa träning:P

2011-03-01 @ 10:07:38
Postat av: Lovis

hihi jaaa :D fast jag måste baka den själv, så det kan ju hända att den inte blir så god... :P

2011-03-01 @ 10:28:03
URL: http://knappskallar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0