WARNING!! BOOORING

igår red jag ut med carro först en bit på mellanvägen. Vi tog det lungt, skritt och trav. Sen tillbaka till stallet skulle natalie ut med boye och då undrade hon ifall jag och carro ville hänga på, men jag hade inga ridkläder under ovarallen, så jag följde inte med, men jag var sugen ;)

Sen träffade jag tova och hon skulle rida så då undrade jag ifall hon ville följa och det ville hon :)

Iaf så var tille fiiin, högergaloppen börjar verkligen likna nåt!! *Happyface* Jag fick BERÖM av carro!!!! *happyface x2* hon tyckte att tibbe såg jättefin ut och så fick jag beröm för min sits :'D Jag har nästan aldrig fått beröm av någon utomstående förut :P Det är typ Helena och therése som hag sagt nåt :P hehe

tränade lite volter, vändningar och få med bogen osv och han var jäddetuktig, tova tyckte han såg fin ut. :)

Starla fick vila igår, jag har lite att fundera över ang henne. Känner att motivationen inte är riktigt på topp. Jag kommer liksom inte igång med henne, skulle behöve en "puff" för att komma över tröskeln.
____________________________________________________________________________________

Idag red jag en sväng på mellanvägen igen med tibbe. Är typ där man kan ta sig fram. Arbetade honom lite till och från under ridturen och han kändes fräsh, frammåt och glad :) Jag hade overallen på mig, och i den sitter man ganska löst hehe, så ifall tibbe får för sig att busa så är chansen gaanska stor att jag hamnar i nån snödriva. Så när jag skulle galoppera var typ det enda jag tänkte "kicka inte, kicka inte...!" haha xD Men han höll sig i skinnet, var lite pussy och lät honom galoppera på, för då brukar han hålla sig i skinnet ;P

Starla fick vila idag igen.... :(

____________________________________________________________________________________


Bild på mig och Nora, min bebbe på ridskolan :')
Haha.. Ser ni Maja och kalma i bakgrunden..? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0