Billig ponny..

Förstår verkligen inte vad hon håller på med! :mad: Grr, nu hade hon tydligen haft sönder en vattenledning i stallet? Var en liten översvämning i Veras och Iris boxar. Jag menar, hon har sparkat av en vattenledning? Hur f*n lyckas hon?! :O Så nu står hon i en box för sig själv. Hon kan se hästarna men är på ett behörigt avstånd.

Hon är jäkligt billig nu ._. Har även funderat på det här med hoppningen med henne. Lovis har ju erbjudit sig hjälp, upphöjda bommar klarar jag. Men skulle jag bli osäker, så får nog Lovis sköta det. Är ju inge bra om Vera blir osäker i hoppning pga mig. Och Lovis är en betydligt bättre hoppryttare än mig! :P Fast tror inte att Vera ska vara några problem. Går säkert bra :)

Ska ju börja med hoppningen i februari, går det bra så kanske jag sköter allt själv. Men blir jag osäker = Lovis. Om hon nu vill det! :)

Blev vila för Vera idag. Var trött och kände ingen ork. Och sen var jag allmänt less på Vera just då.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0