Everything is going right :)

Tova kom upp med Veras saker idag, finally!!!

ALLTING SER UT ATT LÖSAS NU! Dom bygger om i lilltstallet, som helena hade kommit på *stolt*. Så det blir Tibbe, Starla, Hanna, Vera och shanti (ujuj, tibbe blir ensam med flickorna.. xD)  i lillstallet. Då tänkte jag att shanti och vera kan gå med varandra bakom huset och så går gadd med Boye. Smart va!?!?!! :D Då blir det inte ett jäkla spring fram och tillbaka vid in/utsläpp heller.

Sen så kommer det här underlätta SJUKT mkt för mig med mockning osv. Att ha båda bredvid varandra.

OCH så blir det ett jäkligt trevligt gäng i lillstallet nu <3

Bara positivt alltså :D



//Lovis

Kommentarer
Postat av: Helena

Ahhh, nu fattar jag ,i AM a genious! fasen va nice. blir toppen det där. Om Hanna flyttas lr.försvinner på ngt vis kanske jag bokar den boxen....vad vet man. Men än så länge är hon kvar & jag glad.

2011-02-01 @ 09:52:13
Postat av: Helena

Ahhh, nu fattar jag ,i AM a genious! fasen va nice. blir toppen det där. Om Hanna flyttas lr.försvinner på ngt vis kanske jag bokar den boxen....vad vet man. Men än så länge är hon kvar & jag glad.

2011-02-01 @ 09:53:17
Postat av: Lena och Crusse

Nu får du nog förklara Lovis, hur bygger han om och hur kommer det att se ut?? Nyfiken



2011-02-01 @ 21:59:51
URL: http://yanene.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Roligt att allt ordnar sig. :)

2011-02-01 @ 22:55:12
URL: http://hannamellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0