Kort + video

Igår tog frida kort på mig och Tibbe. jag red fram och tillbaka på en parkering haha xD Tibbe kändes fin, hans galopp börjar likna nånting nu! jag vet ju att han kan nu för tiden, men han har inte alltid lust att visa det! xD hehe
Försökte göra ett galoppombyte, men då blev det nån slags öppna i galopp istället haha knasolle :')

Nån dag kommer det en STOR bildbomb på mig och Tibbis och Frida och lille Troy (Tricko) :)

Efter ridningen longerade jag Starla och hon börjar fatta det där med longering nu! Busade till och med lite och bjöd på lite galopp! :D

Idag filmade Tova mig och tibbe haha xD Men idag red jag på en annan, bättre parkering nere på ridskolan. Det var 4 plusgrader ute, så både jag och Tibbe var lite sega :P Me asså HÖGERGALOPPEN = <3!!! Den bästa fattningen från skritt EVER och Tova lyckades missa den -.- Menmen

Han var väldigt fin i högergaloppen över huvud taget. Han börjar bära sig riktigt bra i galoppen nu, tror till och med att jag vågar visa lite film :*

Starla vilade idag av en anledning som kommer i ett senare inlägg. :/

//Lovis


Kommentarer
Postat av: Frida

Ska försöka bli klar med alla bilder så fort som möjligt! :)

2011-01-24 @ 20:14:18
URL: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0