Lovis Åkerström

Jag heter Lovis, är 15 år (fyller 16 i juni). Jag bor i sundsvall och går på Katrinelunds skola. Jag är en glad (för det mesta) tjej som är väldigt pratglad och flummig. Jag älskar djur, främst hästar och jag älskar att vara i stallet. Min andra (eller om dom ligger delad 1a) kärlek är musik. Jag ÄLSKAR musik, music is my drug! x) Jag sjunger mycket och skriver egna låtar. Nån gång ska jag väl ta tag i det där med att lära mig spela piano och gitarr också..!

Det finns inte så mycket mer att säga om mig. Det är sjukt svårt att skriva om sig själv x) Jag satsar hårt på skolan nu sista terminen i 9an. Vet inte riktigt vilken linje jag vill gå... Samhälle nånting nånting eller nåt estetiskt program. Finns ju inga hästgymnasium i Sundsvall, och som det är just nu kan jag inte flytta (även om jag gärna vill).

Om ni undrar nåt är det bara att fråga på, jag bits inte, hihi ;)



Kommentarer
Postat av: sandra

Det öppnar ju ett hästgymnasium i stan till hösten :o :D

2011-01-19 @ 17:16:55
URL: http://strawberryblondee.blogg.se/
Postat av: maja

elr hur lovis :O realgymnasiet öpnnar i höst!! kolla de, det e typ som vreta (fast inte lika bra som jag har uppfattat det) asså inte lika mycket häst på schemat :P

2011-01-19 @ 22:06:08
URL: http://memyselfandzalmiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0