Mina kompisars bloggar

Tänkte skriva lite om mina kompisars bloggar. Tycker att alla som läser detta ska kika in på dom ;)
Innan ni läser: Dålig uppdatering= Jag vill ha flera inlägg om dagen

litenryttare.blogg.se är Fridas blogg och den handlar om hon och hennes hästar Tricko & Felicia. Tricko är ett russ f. 98 som hon tränar hoppning, dressyr och trickträning med. Felicia är ett svenskt halvblod som egentligen är hennes mammas häst, men som kommer bli Fridas tävlingshäst. Felicia är inriden och utbildad av fridas duktiga mamma och dom har tävlat 1.20 hoppning. Bloggen är fin och den har roliga inlägg, dock lite dålig uppdatering. Det är föressten Frida som har gjort våran fina header!! :D


Frida & Tricko


Frida & Felicia


hannamellberg.blogg.se är Hannas blogg och handlar om hon och hennes häst Picasso, som är en connemara/knabstrup korsning f.04. Han är under utb/uppbyggnad, och jag tror att Hanna planerar deras tävlingsdebut till sommaren/hösten. Hon köpte picasso i april 2010. Jag gillar bloggen, men det är dålig uppdatering.



Hanna & Picasso


memyselfandzalmiac.blogg.se Majas blogg som handlar om hennes häst Zalmiac, Zalle, som hon har haft på prov sen juni 2010.  Han är ett svenskt halvblod f.04 som hon tränar och tävlar med i hoppning. Dom ska snart deb 1.10 hoppning och deras mål är SM i hoppning :) RIKTIGT DÅLIG UPPDATERING!! kollar den varje dag, vet inte ens varför xD


Maja och Zalle



moaochgadd.blogg.se är Moas blogg. Den handlar om hennes häst Gadd som hon köpte av SRK våren 2010. Gadd är ett svenskt halvblod f. 96 och Moas mål med honnom är att deb 1.20 innan Gadd går i pension. Jag tycker att det är dålig uppdatering här också!!


Moa & Gadd

//Lovis

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, det är dålig uppdatering på varje blogg. X)



jo, det stämmer nog ganska bra det där med tävlingsdebuten. Det kanske till och med blir i vår om det går bra. :)

2011-01-24 @ 20:04:56
URL: http://hannamellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0