Nummer 2 :)

Tibbe och jag gick bort mot mink för första gången på typ... 50 år! xD Vi skrittade bara och det var jättemysigt. Tibe gick förbi korna duktigt idag, det var den lilla kartongen på vägen som stoppade honom :P På vägen hem vinklade han dock inte ens på örat, så jag undrar hur läskig den var egentligen..? x)

Jag har bestämt att jag SKA hoppträna snarast.. kollade på när maja tävlade idag, dom var jätteduktiga båda två btw :) 8 fel, men deras bästa runda hittils. Iaf så blev jag sjuuukt sugen. men jag har inte haft tid helt enkelt, men nu måste jag ju ta tag i det!! Ska ta och skaffa det där jäkla gröna kortet oxå, så jag kan tävla ordentligt.. Annars blir det ingen L:B debut ;D

Tibbe, min stjärna han älskar verkligen att hoppa <3


söt-tibbe från senaste hoppträningen. :)


//Lovis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0