Senaste dagarna....

har varit lite dålig uppdatering nu, skolan tar all tid! gaaah!!! Hata skolan xD

Både Tibbe och Starla vilade igår. Starla skulle egentligen ha gått igår, men jag vet inte om hon är 100% ok än, så bättre att ta det säkra före det osäkra. Synd bara att eftersom hon vilat så länge nu så måste jag longera innan jag kan rida xD nu när hon börjar förstå vad som är på G vill man inte riktigt sitta på när hon har överskottenergi. ;)

Igår klippte malin Tibbe åt mig. Vi rakade benen och hela kroppen, lämnade bara huvet. Han gillar inte att bli klippt, blev förbannad och sparkade Malin en gång, fast det gick bra. Han har kommit på en taktik. Han hoppar mot en och sparkar när han är tillräckligt nära. Dumma ponny!!  
När vi skulle klippa benen fick jag hålla upp ett ben, för att han inte skulle trampa runt, för man vill ju inte klippa av dom senorna :/ Aja, söt blev han iaf, och SMALA ben fick han haha

Sen fick han inviga sitt nya stalltäcke från Lami-cell. Han blev jättefin i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0