Storm

Idag var det STORM, så det blev ingen ridning för nån av dom. När jag kom till stallet var det 4 plusgrader, sol och lite svalkande vind. Så jag tog av starla täcket, men efter en halvtimme så hade den svalkande vinden blåst upp till storm... Tog ut Tibbe på stallplan och tog kort, han var väl sådär nöjd över att gå ut i blåsten :P

Tänkte fota Starla också, men ångrade mig då hon flög iväg typ 5 meter pga att det prasslade i en buske 10 meter bort.... haha

Men det blev många fina kort på båda idag, fotade av hanna & mig. :)

Så fort jag får dom läggs dom upp här. Väntar även på en bunt bilder av frida från förra helgen och en bunt med filmer från tova från förra helgen, OCH bilder från länge sen av hanna :) Så det blir många bildbomber framöver. :)


Bild från jan förra året :) Asså SHIT hur kunde jag tillåta en sån gul svans..? xD


//Lovis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0