Trevlig ponny idag

Jag passade på att rida medans det var ljust. Pappa kom hem på lunchen, så han skjutsade mig och Kristina.  Vera gick klockrent idag, var inte alls jobbig som igår. Vart väl jobbigt i paddocken med snön och allt Idag red vi bort mot Birsta. Mycket trav, även fast Vera försökte galoppera lite då och då. Haha, sötponnyn

Som skrivet så var hon klockren idag. Arbetade på superbra med ryggen, frambenen hann knappt undan från bakbenen. Härligt! Dock så är ju huvudet inte riktigt som jag vill ha det än men, det kommer väl det också Hon går i en lite för öppen form, skulle vilja att hon höjde upp nacken mer och suger tag i bettet bättre.

Men, hon går i en öppnare form. Huvudsaken är att hon jobbar och tänker rätt. Och det gör hon ju Ryggmusklerna börjar se lite bättre ut, börjar bli biffigare. Bakdelen har även blivit bättre. Kul att se framstegen Och jag känner dem ju när jag rider. Hon orkar bära upp sig mycket bättre, är inte alls lika vinglig. Såå stolt!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0