10 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag går till BUP varannan vecka nu för depression, konsentrationssvårigeheter och panikångest
2. Jag skolkar lite för mycket
3. Jag är vegetarian och funderar på att bli vegan
4. Jag är jätte förvirrad över mig själv
5. Jag var nära att ta livet av mig, men Lovis och Vera fick mig att inte göra det
6. Jag är jättekänslig, tar nästan åt mig allt personligt och mår dåligt över det
7. Jag skulle behöva nån som fick mig att känna mig speciell
8. Jag är olyckligt kär, för första gången nånsin som jag är kär. It sucks, big time
9. Jag älskar Vera över allt annat
10. Mitt självförtroende suger


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet att vi inte är jättenära vänner men du är alldeles för underbar för att försvinna! ♥

2011-03-28 @ 21:26:07
URL: http://moaochgadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0