<3

"Don't fake a smile, just tell me how you feel.

Jag pallar inte gå omkring o va orolig över dig. Jag kräver ingenting, jag vill bara att du ska må bra. Om jag kunde så skulle jag bara trolla bort allt dåligt som plågar dig. Men så enkelt är det inte. Du borde inte hålla på och skada dig eller göra dumma saker. Jag vet att det är svårt, men snälla försök :( Jag vill hata dig för det, men jag vet att det inte är ditt fel....

Det är inte kul att må dåligt, men det är inte heller roligt att veta att ens bäste kompis mår dåligt. Hur ska jag veta att du lever imorrn? Tänk på Mikaela Vedin, hon som dog i skidbacken. Hade hela livet framför sig. Vet du hur många som har skrivit fina saker på hennes logg? Tanken slog mig... Jag vill inte att det ska vara din logg jag läser sånna saker i nästa gång.

Jag måste bara få säga hur jag känner.... Ja, jag är rädd. Jag är rädd om dig. Det finns så många personer som stöttar dig, vad du än gör.

Jag är en av dom, det vet du. Om du vill så följer jag med dig, varje steg, till du mår bättre. För du har alltid ett stöd hos mig. Tveka inte att ringa om du vill prata med nån, mitt i natten, jag finns. LOVA att om du behöver hjälp så tänk på mig. om det är något så hör av dig. Det kan vara en lite sak, behöver inte vara nåt stort. Men det kan kanske vara skönt att bara prata..?

Jag önskar att du mår bra.. ♥ För en fin person som du förtjänar inte att på dåligt. Jag kanske är löjlig, men det är såhär jag känner. Du betyder så mycket för mig, och jag vill verkligen inte förlora DIG.

Tova Bergqvist, jag älskar dig ♥ Jag kommer alltid göra det, spelar ingen roll vad du gör/har gjort. Gjort är gjort, och jag kan inte stå för dina val. Skär du dig så får jag älska ärren. Men jag kommer inte gilla det"


Det här meddelandet fick jag i förrgår. Nånting som jag verkligen behövde. Har suttit och läst igenom det hur många gånger som helst. Börjar böla varje gång. Jag har världens finaste vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0