Basket DM

Spelade basket DM idag. Jag är jättestolt över mig själv idag! Jag tycker att jag spelade jättebra, och jag är stolt över mig själv för att jag tog steget och ens var med! Vi gick inte vidare till final, men vi spelade skitbra! Vi hade bara en avbytare också, ALLA andra lag hede minst 4, så hade alla lag haft enavbytare hade vi nog vunnit. 

tihi är stolt över sista matchen. Dom vann över oss 8-4, MEN matchen före van dom med typ 22-2 elr nåt. Och med tanke på att dom hade typ 5 avbytare så spelade vi jättebra! 

Good job girls! :D




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha de hade 7 avbytare, för den som bryr sig xD Och jag tyckte fan det var skitkul, även fast vi inte gick vidare :D

2011-03-26 @ 23:35:35
URL: http://strawberryblondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0