Bidde vila

Blev vila för Vera även idag. Hade ingen lust eller ork alls. Och känner jag min ponny rätt så vore det ingen bra idé att ge sig ut då. Hon blir lätt lite studsig och hoppig, hon tar ju alltid chansen för bus om den finns :P Men imorn ska jag ut och skritta länge. Hela mellanvägen, mink och sen hem. Får väl se om trollet, nej! Kan ju inte kalla henne för troll längre, nu är hon ju friserad :O Hahaha.

Blir bara Vera eller Solis nudå. Hmpf. Får väl se om hon håller alla benen på marken. Hon tycker ju att det är såhääär tråkigt att bara skritta. Så hon gör ju en massa övningar själv, halvhalter, serpentiner, volter, skänkelvikningar. Hon går även i början på öppna, dock utan att hon är medveten om det. Jaja, skritturer i drygt 1 vecka till. Börjar bli lite tråkigt även för min del faktiskt.

Lovis och jag släpade även in en massa gran till Tibbe, Vera och Shanti. Så nu har odågerna nånting att göra när höet tagit slut. :)
 <-- Mitt hår vill ha dessa färger igen (*_*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0