Dålig uppdatering

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna med hästarna, kompisar, jobb, funktionär osv. Kan ju berätta om de senaste dagarna:

Igår:
Klev upp kvart över 5, släppte ut hästarna med hjälp av tova. mockade och packade mat åt båda. Red starla en snabb sväng. Vi var ute i stormvindar och hon höll sig i skinnet, stolt :)
Sen gick jag ner till ridskolan och var funktionär en klass och kollade på maja. Det gick bra för dom, ett pet, men en jättefin runda :) 
efter det till Equeen och jobba i 5 timmar med att måla om i butiken, fixa med ala tusentals nya täcken osv. Följde med till Carro en snabbis innan vi åkte tillbaka till stallet. Var där vid 6- halv 7 och "skrittade" ut på tibbe tillsammans med maja. Sen åkte jag till maja och sov över där. Vi somnade halv 10 xD Fullt upp hela dagen kan man säga!


Idag:
Klev upp vid 7, åkte till stallet vid halv 8.  mockade och gjorde mat, red ut på starla. Hon var lite spänd och gick inte riktigt frammåt, men skötte sig bra i övrigt. Gick ner till ridskolan och kollade på maja när hon tävlade. 2 pet idag, men även här en bra runda. tillbaka upp till stallet och red finaste fläckponnin <3 Trimmade lite i skogen i skritt och trav. Han gjorde superfina skänkelvikningar i trav, utan flams, helt klockrent! :') Vid 12 åkte vi (jag och maja) till equeen igen och jobbade i 5 timmar till. Nu är jag hyffsat trött! ska slappa ordentligt tillsammans med katten och en skål godis.

Kanske ni förstår varför det blivit lite knaggligt med bloggningen nu? Imorrn ska jag va på equeen klockan 10 och tänkte hinna rida innen, så jag ska till stallet halv 8. Måste börja träna till NP i NO som är på ons nästa vecka..! KUL!!! not.

Fick höra igår att olivers (min katt) bror har blivit påkörd.. Han klarade sig inte :'( Vila i frida Igor <3


min kisse

//Lovis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0