Den stora hink-dagen

Masserade, borstade och gosade bara med Tibbe idag. Det gillade han :)<3

När vi skulle hem (jag och Tova) så hittade jag 2 hinkar som nån hade slängt! Dom var bara liiiite trasiga, så jag tog dom hahah xD Sånna här mat/skurhinkar, jättepraktiskt ju!

På väg hem så såg jag.... EN HINK ligga i dikeskanten, det var en bra hink, så jag hoppade ur bilden och sprang och hämtade den hhahhhaha xD Vilka fynd jag gör!

Jag och Tova städade lilla sadelkammaren idag. Det behövdes! Det är aldrig nån som sopar den, varför ska jag sopa den stora sadelkammaren om ingen sopar den lilla? Fast om jag skulle sluta städa i stallet skulle det inte se så fräscht ut...





Kommentarer
Postat av: Helena

Va duttig ni va flickor!Det behövdes verkligen städas & jag lovar att hjälpa till med det framöver, men inte så lätt när det legt grejjer fulla golvet.;) Det där får vi ta upp på staallmötet.

2011-03-24 @ 06:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0