Filmer på Starla

Idag filmade Tova lite när jag red starla :) Gjorde ungefär samma sak idag som igår. Travade lite fram och tillbaka. Sen tränade jag lite på att gå på volt. Hon vänder gärna som att hon har vagn bakom sig, så vi jobbade med att hon skulle få med sig heeela kroppen i volten. Hon var duktig. Hon vill verkligen göra rätt hela tiden, och om det blir fel så blir hon jättenervös typ osm att hon tror att jag ska bli arg </3 Lillgumman

Känns kul att det går frammåt med henne! :D Det har verkligen pendlat fram och tillbaka ett tag om jag verkligen vill ha  kvar henne osv. Men nu känns det lovande, jag hoppas verkligen det håller i sig.

filmerna kommer nån gång i framtiden :)



//Lovis

Kommentarer
Postat av: Helena

Men släng ut filmen så jag / vi får se! =D

2011-03-01 @ 21:13:54
Postat av: Frida

Håller med Helena! ;D

2011-03-01 @ 23:44:20
URL: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0