Funderar + failbilder. haha


Hade ju tänkt
försöka starta LC/LB det här året. Känns lite surt då jag antagligen inte hinner med det. Eller jo, kanske. Beror på hur Vera ter sig när vi börjar träna igen. Men som jag har skrivet, hästen är viktigare än tävlandet. Remember that! Tänkte visa lite bilder på mig, Vera och Lovis och Tibbe sen i förrgår tror jag. Helena fotade, vi ser mongo ut menmen. Vi står ändå bara still. Vi försökte iallafall. På stallplan ;)



Har ni några mål det här året? Tävling, utvecklas, få till nått speciellt mellan dig och din häst, vad som helst. Skriv gärna :) Behöver ju inte ha nått med tävling att göra.






Kommentarer
Postat av: Helena

Dom 2 sista bilderna blev ok iaf.=)

2011-03-27 @ 10:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0