God morgon!

Hade utsläpp idag, sista hästen var ute 20 i 7. Ibland är det bra att vara mogronpigg! ;) Sen har jag även insläpp idag, men slipper kvällen. Känns skönt. Humhum, idag ska jag nog rida ut med Vera. Funderar på om jag ska rida Shanti idag. Ska även prata med Elin om jag ska börja rida Shanti regelbundet nån dag i veckan. Jag tror att hon skulle behöva det.

Idag kommer även en (eller 2..?) nya hästar till stallet. Bland annat Helenas Zebbe! Ett varmblod som såg göörsnygg ut. :D Funderar även på om man skulle kunan fråga ifall Vera skulle kunna gå i hagen med Tibbe. Vera är ju så elak mot Shanti, plus att Vera vill leka och busa i hagen. Shanti vill äta sin  mat och sen sola.

Tror att Tibbe och Vera skulel trivas jättebra tillsammans, dom gillar ju varandra så mycket. Men då ska ju Zebbe stå med Tibbe.. Jaja, får väl prata med dom och se om vi hittar nån lösning. För både Tibbe och Vera vill ha en lekkamrat i hagen. Båda 2 är busiga och stojiga.

Well, hur ser eran dag ut? :)

 Gammal bild från gamla stallet.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; Tack så jätte mycket för tipset :) Får testa mig fram!



Såg att du står i Stall kungsgården, det är mitt förra stall, hoppas på att flytta dit när det blir en box ledig :) Trivs du? :)

2011-03-26 @ 09:01:14
URL: http://annamargarethaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv; Vad skönt att ni trivs :D det är mycket viktigt att Vera oxå gör det, roligt!



Japp har redan pratat med henne, nästa lediga får jag förhoppningsvis :)

2011-03-26 @ 09:08:10
URL: http://annamargarethaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0