Hästfri dag

Idag var det uttagningar på skolan för basket DM. Och vårat lag KOM MED!!!!!!! hahaa omg jag ska spela basket DM, jag som inte ens kan reglerna. ;)

Efter uttagningen gick jag hem, palla gå till 10 över 4 efter det där??? Malin hade fixat allt med Tibbe, så jag behövde inte ens åka till stallet. Så jag åkte hem och såg på Legend of the seeker, sen gick jag till min kompis Moa och vi Joggade en sväng :) Vi tyckte vi hade varit så duktiga så vi belönade oss själva med att baka en stor plåt med drömmar :D Sen satt vi oc tjockade i oss dom framför datorn och sen skulle hon hem och sortera reklam.

Har precis haft en vääääldigt intressant konversation på fb... nämligen detta:


Våran koncversation om detta:

Moa Lindblom ja raul.... VARFÖR stegrade han?? 
  • Raul Elfström För att han inte fick sin vilja igenom, han var knäpp! :-o
     
  • Lovis Åkerström Han är inte knäpp.... 
  • Maja Lehtonen rädd för vattnet? 
  • Raul Elfström jo det VAR han! :O nä verkligen inte, han brydde sig inte om det, han var både dum och envis!
     
  • Lovis Åkerström suck
     
    Raul Elfström du vet ju inte hur han va? :O
  •  
  • Lovis Åkerström Var inte det jag suckade åt 
  • Raul Elfström vad menar du med "suck" då? 
  • Lovis Åkerström Suckade åt dig. För att du verkar tycka att det är cootl/roligt att stegra sådär. Skitkul ända tills han slår över och både du och hästen bryter nacken. haha. Har jag rätt eller fel? 
  • Raul Elfström asså nu går jag nästan i taket!.. 
  • Lovis Åkerström Rätt elr fel? Gå i taket du, gör inte mig något alls :P 
  • Raul Elfström jag tycker bara att bilden är väldigt häftig! ursäkta mig för att jag la upp denna bild, FEL ;)
     
  • Lovis Åkerström BRA! Var bara det jag ville veta, om du ville sktyta över hur duktig du tycker att du är, eller om du bara gillade bilden. Jag skiter väl i vilka bider du lägger upp här, jag reagerade bara på att det verkade som du tyckte att det var häftigt haha 
  • Raul Elfström asså tycker du att jag sitter och skryter :/

    EDIT: Tova bergqvist: blev också lite fundersam över varför han stegrade såpass :/
  •  


    Kommentarer
    Postat av: raul

    varför lägga upp konversationen på bloggen?

    2011-04-02 @ 22:11:55
    Postat av: Lovisa

    Jag tyckte de va häftigt! Inte särskilt många som kan hålla sig kvar.

    2011-07-20 @ 20:22:37
    Postat av: Anonym

    han har fått andra hästar att stegra med, i ren protest eller av skräck o det är hästar som aldrig gjort så förut så man börjar ju undra vad den här killen håller på med, låt han inte rida era hästar!!!

    2012-04-26 @ 18:06:43

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0