Hemma

Starla åkte hem vid 11-tiden idag. Allting gick skitbra, jag grät ingenting. Ända tills dom hade lastat på henne och precis skulle åka. Då gav christina mig en kram, då brakade det lös... :P Man kan inte krama mig när jag är upprörd!! 8)

Aja, Jag ska hälsa på henne på lör och oka dit och pyssla och borsta och sånt :) Kameran hänger med! Dom har en jätterolig plan för starla senare, berättar mer när fler saker är klara kring det.



Mockade ur hennes box, la det rena spånet i sopsäckar, tog bort närmare 3dm med bädd, 14 kärror.... ALDRIG mer mocka ut en box! Så nu är det fins tills Zebbe kommer (Helenas häst).

Red ut en kortis, typ 30 min med Tibbe, jobbade honom lite och han kändes jättefin. Aldeles mjuk, han sköt upp ryggen så mycket så jag gled fram hela tiden (red barbacka) xD Han gjorde skitfina skänkelvikningar oxå, gooosh vad duktig han har blivit min bebis!


Tibbe innan dagens ridtur.

Sen skoddes Tibbe, och efter det skrittade jag ut på en liten tur tillsammans med Tova & vera, Jossan & Gurra. Det var en väldigt intressant ridtur. Tova var skitnervös hela tiden, Vera sparkade mot Gurra flera gånger, Tibbe var livrädd för gurra (?) och dessutom skulle Tibbe leda hela gruppen... :P Säger bara ett ord: Snöklumpar.

Men vi tog oss helskinnade hem hela högen.

Nu går lille Tibbe ensam i hagen ett tag, men han skiter i det, han har ju maaat!


Som sagt, ge tibbe lite mat så blir han glad. :)




Kommentarer
Postat av: Helena

Hmm.. vad äre för plan tro? spännande...=)

2011-03-15 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0