Nationella x2

Åååhh vilken dag... :S

Dagen började med att missa bussen. Började klockan 10 och halv 11 hade jag nationella proven i eng muntligt. Jag var SKITnervös... Har ju mitt VG att leva upp till.... I början satt jag nästan bara tyst, allt jag tänkte på var typ "omg, jag måste säga nåt annars får jag IG..." men orden kon inte ut! Men sen efter ett tag släppte det. Tror min grupp pratade i ca 45 min :P

Sen åt jag en snabb lunch, sen var det dax för nationella i NO, det jag gruvat mig för sen 7an.. Det gick precis som jag föreställt mig. BIG FAT IG! Det var inte EN fråga som jag kände mig säker på.

Sist men inte minst var det dags för att välja vad jag ska göra på friluftsdagen som kommer. Typ alla mina kompisar ska till Hassela och åka slalom. Jag kan också åka slalom, men jag har ingen utrustning. Jag brukar låna av hanna, men det är inte så roligt. Folk som känner mig vet att jag hatar att vara beroende av andra... Så jag vill inte åka längre. Så jag valde pulkaåkning :P Då kan jag ju bara sitta i backen och dricka varm chocklad hela dagen, chill!! Haha på busshållplatsen på skolan fick jag en depp-attack xD Blev jätteledsen för jag vill ju inte vara ensam, sen efter Hassela kommer alla hem ohc pratar om hur kul det var, så har jag varit i pulkabacken osm värsta 3 åringen... :P Blä för det. Men då jag kom hem smsade Hanna och undrade vad jag skulle göra och då skrev jag: Pulka, men jag är nog sjuk då.. och hon svarade: JAg valde också pulka, frida, louise och mellanie oxå. Vad tråkigt...

Haha fatta vad chockad ejag blev!?!?! Det var dom SISTA i hela världen osm jag trodde skulle välja att åka i en liten pulka en hel dag framför att åka slalom.. Aja en töntig liten tjej osm jag är så ble vjag inte gladare av det. Då tänker jag bara att det slutar med att jag åker ensam ändå. Och sen grinar jag.

Slutade klockan 2 och åkte hem efter skolan, för ska inte till stallet förrän vid 6.      

Långt och tråkigt inlägg iaf. :P uppdaterar ikväll när jag har nått vettigt att skriva.

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0