Porslinsponnyn

Jag som hade hört att nordisar är tåliga. Hmpf, Vera har ju alltid skador. Antingen det ena eller det andra. Kotleden hade läkt precis som den skulle, det var alltså inte därför hon haltade. Nu var det istället en hovböld. :rolleyes: Jaja, hon kommer bli helt återställd och kommer kunna rida, hoppa och fara runt så mycket jag vill. Gäller bara att ha en långsam uppbyggnad nu.

Kotleden kan spöka i framtiden eftersom det var en överbelastning/slitage skada. Men sålänge jag bygger upp den ordentligt nu så minskar jag risken för det. Är så glad att det inte var nånting värre än en hovböld! Min ponny lever! :D

Bilder från PH vet och sen i hagen hemma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0