Ridhuset

Red ner till ridhuset med Lovis och Boye. Vera var pigg och framåt och ville hela tiden öka takten. Hon tyckte att det var skitkul i ridhuset, tills Boye började trava. Hon ville ju hänga på men hon fick inte, då vart hon sur. Hon bet mig i foten, högg till i luften och stannade sen i mitten. Hahaha, skrattade en aning där xD

Jag gjorde inget speciellt, Vera åt upp koner och pallar. Jag satt på långa tyglar och kollade på medans Lovis red Boye. Intressant pass för min och Vera´s del? Jo tjena.. ;) På hemvägen vart Boye väldigt pigg. Och Vera började takta och gjorde skänkelvikningar i trav. Natta blev min räddning. Haha, hon fick ställa sig framför Vera och sen gick Vera relativt lugnt bakom Natta hela vägen hem.

Var borta i drygt 1 timme. Ska ut och rida med henne imorn. Eller så tar jag en promenad. Vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0